Siirry sisältöön

ASIAKASKOKEMUKSIA


Onnistumme yhdessä

Nautin työstäni. Ihanaa, että on saatu kulkea pala matkaa yhdessä. Läsnäolo ja kohtaamiset ovat työni parasta antia.

Kiitän kauniisti asiakkaiden kirjoittamista kokemuksista ja tunnelmista sekä palautteista. Kiitos sinulle, että tutustut.


"Opastetut retkeni mahdollistavat moninaiset muistorikkaat hetket vuodenaikojen mukaan. Tuntuu niin hyvälle, kun maisema pysäyttää kanssakulkijan, silmänsä alkavat loistaa ja läsnäolo rauhoittuu."


Kiitän luottamuksesta
EräKatri, Katri Tynkkynen

Sinkkutapahtumat | Saraakallion kalliomaalaukset | Eräopas palveluksessasi | Yrityksille ja tapahtumiin

Ajankohtaista

Etusivulle